
Metalowe piny wydają się być świetną opcją dla reklamy. Są małe, niedrogie i uniwersalne. Możesz umieścić je na wszystko – czapki, koszule, plecaki, a nawet wszystko, co nie jest metalem. Sprawdzają się we wszystkich rodzajach firm i organizacji. Ale jest też druga strona tej historii: okazuje się, że w rzeczywistości nie są one zbyt skuteczne.
-Metal nie jest najlepszym materiałem na szpilki. Jest ciężki i często podatny na rdzewienie. Jeśli masz wiele osób noszących swoje szpilki na torbach lub kapeluszach, będą one stale obijać się o rzeczy i zostaną porysowane. Z drugiej strony, plastikowe szpilki są dość lekkie i znacznie bardziej trwałe.
-Metalowe szpilki nie są łatwe do dostosowania. Z plastikowymi pinami, możesz wydrukować swoje własne projekty lub użyć niestandardowego stempla, aby spersonalizować każdy z nich. Metalowe szpilki nie dają Ci tego rodzaju wolności – utknąłeś z dowolnym logo lub nazwą, która jest na nich wydrukowana.
-Metalowe szpilki są tanie nie bez powodu – są tanie! Mogą wydawać się atrakcyjną alternatywą dla droższych gadżetów reklamowych, takich jak wizytówki, ale jeśli naprawdę chcesz, aby ludzie zwrócili uwagę na Twoją firmę, gdy zobaczą ją na czymś innym, potrzebujesz czegoś bardziej wyjątkowego. Więcej artykułów dotyczących gadżetów reklamowych znajdziesz na stronie https://gadges.pl/ .